Tutaj powinien być opis

Zapytanie ofertowe AKTYWNA TABLICA

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrekcja Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie  zwraca się z prośbą o złożenie oferty na:

 dostawy sprzętu w ramach realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno - komunikacyjnych - „Aktywna tablica” zgodnie ze specyfikacją poniżej

 Znak sprawy: PZPSW.III.272.12.2022

I. ZAMAWIAJĄCY:

 Szkoła Podstawowa Specjalna w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczy im. Prof. Zofii Sękowskiej w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno – Wychowawczych

 ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów,

NIP: 919-18-12-155,

REGON: 060660913

http://pzpswhrubieszow.pl

e-mail: pzpsw@pzpswhrubieszow.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:30

 II.    PRZEDMIOT ZAMOWIENIA:

  1. Nazwa, specyfikacja i ilość oferowanych urządzeń

Lp.

Rodzaj pomocy dydaktycznej

Ilość

1

Laptop – model biznesowy

3

2

Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji  (w tym ADHD, ADD), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią

1

3

Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii procesów komunikacji, w tym zaburzeń przetwarzania słuchowego, dla uczniów z centralnymi zaburzeniami słuchu, słabosłyszących, z zaburzeniami koncentracji uwagi, w tym ADHD, ADD, autyzmem.

1

4

Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów posługujących się wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji AAC, w szczególności uczniów z uszkodzeniami neurologicznymi, porażeniami.

1

5

Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną stopniu umiarkowanym, znacznym, głębokim

1

6

Pomoce dydaktyczne lub narzędzia do terapii dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione w pkt 2-5, z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej.

1

  1. Wymagania techniczne i funkcjonalne do powyższych urządzeń:

 Monitor interaktywny o przekątnej minimum 15”, Procesor Intel Core I5-1135G7, Pamięć RAM min 8 GB, dysk min. 512 GB SSD, System Windows 11 PRO, Gwarancja  min 3 lata.

 Ponadto urządzenia:

1)    posiadają deklarację CE;

2)    posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;

3)    są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;

4)    posiadają  dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;

5)    posiadają okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcy nie krótszy niż 3 lata

 Warunki dostawy

W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport laptopów i programów we wskazane

Miejsce:

  • Szkoła Podstawowa Specjalna w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczy im. Prof. Zofii Sękowskiej w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno – Wychowawczych,

Ul. Zamojska 16 A, 22-500 Hrubieszów

 III.   Tryb udzielenia zamówienia

a)      Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych do progu 130.000 złotych w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie  z dnia 31.03.2022 roku.

b)      W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

c)       Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

  • zmiany postanowień Zapytania przed terminem składania ofert,
  • odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny – tzw. „unieważnienie postępowania” w każdym czasie.

 IV.  Przygotowanie oferty i sposób złożenia

a)      Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres placówki:

Szkoła Podstawowa Specjalna

Ul. Zamojska 16 A,

22-500 Hrubieszów

lub

wysłana mailowo na adres :

 sosw.hrubieszow@gmail.com

 b)      Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim z podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.

c)       Oferta powinna być kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

d)   Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)  formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 1),

2)  oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 (załącznik nr 2)

e)  w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,

f)  o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

g) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.

V.    Termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02.12. 2022 roku do godz. 15:00.

VI.     Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty

a)    Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złożył ofertę z najniższą ceną.

b)   Po wyborze oferty Wykonawca zostanie zaproszony do podpisania umowy.

c)    Za ofertę najkorzystniejsza Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną, wyliczoną zgodnie z zasadami podanymi w ofercie – formularzu ofertowo-cenowym

d)   Formularz ofertowo-cenowy nie może zawierać wartości zerowych (0,00 zł) zarówno za łączną kwotę przedmiotu zamówienia, jak również za całość dokumentacji określonej w § 1 ust. 1 umowy.

e)   W toku oceny ofert Zamawiający może:

  • żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty
  • poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
    z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem wyboru oferty.

f)     Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie i zajęłyby pozycję pierwszą Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający może nie wzywać do złożenia ofert dodatkowych także w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty z taką samą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

g)    Oferta, złożona po terminie zostanie odrzucona.

h)   Oferta najkorzystniejsza niespełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucona po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia,
z zastrzeżeniem, że uzupełnieniu nie podlega wyłącznie formularz ofertowo-cenowy, o którym mowa w punkcie 5 d). Zamawiający informuje, że jednokrotnie wzywa do uzupełnienia oświadczeń/dokumentów pod rygorem odrzucenia oferty.

i)      W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta znajdująca się na pozycji kolejnej. Postanowienia punktu 7 h) stosuje się odpowiednio.

VII. Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO) informujemy:

1)         Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z zawarciem przez Wykonawcę umowy z Powiatowym Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie  z siedzibą przy ul. Zamojskiej 16A, 22-500 Hrubieszów, nr telefonu 48 84 696 24 55, adres poczty elektronicznej: pzpsw@pzpswhrubieszow.pl

2)         W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy się kontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej inspektor@cbi.pl

3)         Zebrane dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy oraz wypełnienia wszystkich obowiązków prawnych spoczywających na Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie.

4)         Administrator danych osobowych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.

5)         Podstawą do przetwarzania danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest art. 6 ust. 1 c RODO w związku z Regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym u Zamawiającego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 1129 z późniejszymi zmianami); dane kontaktowe pracowników Wykonawcy wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO.

6)         Podanie danych przez Wykonawcę jest wymogiem umownym oraz ustawowym, koniecznym do realizacji celów, do jakich zostały zebrane.

7)         Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym innym niż uprawnione zgodnie
z przepisami prawa.

8)         Dane osobowe Wykonawcy umowy przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów,

9)         Wykonawca umowy posiada prawo żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu - z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO.

10)     Wykonawca umowy mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia niegodnego z przepisami prawa przetwarzania danych osobowych.

11)     Dane osobowe Wykonawcy umowy nie będą nie będą wykorzystywane w celu profilowania.

VIII.     Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

 - załącznik nr 1 – formularz ofertowo-cenowy

- załącznik nr 2 – oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1

12. Uwagi: Przeprowadzenie niniejszego postępowania nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz.1129), ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 130 000,00 zł.

 IX.   TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA

 

14 dni od dnia złożenia zamówienia

 X.     DODATKOWE INFORMACJE

 

Osoby do kontaktu: Katarzyna Lachowska  adres e-mail: kasialach28@gmail.com

telefon: 695625568

 

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

 

Hrubieszów, dnia 14.11. 2022 roku                                                                      Katarzyna Lachowska

                                                                                                                     ……………………………………………..

                                                                                                                   Podpis kierownika jednostki

                                                                                                                            zamawiającej