Tutaj powinien być opis

Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE / ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Dyrekcja Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie  zwraca się z prośbą o złożenie oferty na:

„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy pokrycia dachowego w budynku Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16A”

Znak sprawy: PZPSW.III.272.11.2022

  1. 1.    Zamawiający: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, NIP: 919-18-12-155, REGON: 060660913

http://pzpswhrubieszow.pl

e-mail: pzpsw@pzpswhrubieszow.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 – 15:30

 

  1. 2.   Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dotychczasowego pokrycia dachowego budynku Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16A na pokrycie blachą trapezową, z uwzględnieniem dodatkowo docieplenia i izolacji konstrukcji dachowej, dostosowaniem orynnowania, wymiany instalacji odgromowej oraz renowacji istniejących przewodów kominowych, wentylacyjnych oraz świetlików.
  3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

-        wykonanie projektu budowlano-wykonawczego nowego pokrycia dachowego na całym budynku PZPSW w Hrubieszowie, który uwzględnia wszystkie zagadnienia dodatkowe   wskazane powyżej  – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym),

-        wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 4 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym) oraz

-        wykonanie tzw. kosztorysu ślepego – 1 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (na nośniku elektronicznym) dla celów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

-        dokonanie uzgodnień projektu w zakresie wymaganym prawem,

-        udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,

-        sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.

  1. Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
  2. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.
  4. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
  5. Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.
  6. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

 

  1. 3.   Tryb udzielenia zamówienia

a)    Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych do progu 130.000 złotych w Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie  z dnia 31.03.2022 roku.

b)    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

c)    Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

  • zmiany postanowień Zapytania przed terminem składania ofert,
  • odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny – tzw. „unieważnienie postępowania” w każdym czasie.
  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia

Termin wykonania zamówienia – 90 dni od dnia podpisania umowy.

  1. 5.    Przygotowanie oferty i sposób złożenia

a)    Ofertę należy złożyć osobiście w sekretariacie placówki lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres placówki.

b)    Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim z podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy.

c)    Oferta powinna być kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

d)       Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1)       formularz ofertowo-cenowy (załącznik nr 2),

2)       oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1 (załącznik nr 3)

e)    w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,

f)     o udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

g)    Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.

  1. 6.    Termin złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30.11. 2022 roku do godz. 15:00.

  1. 7.    Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty

a)  Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złożył ofertę z najniższą ceną.

b)  Po wyborze oferty Wykonawca zostanie zaproszony do podpisania umowy wg opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

c)  Za ofertę najkorzystniejsza Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną, wyliczoną zgodnie z zasadami podanymi w ofercie – formularzu ofertowo-cenowym

d)  Formularz ofertowo-cenowy nie może zawierać wartości zerowych (0,00 zł) zarówno za łączną kwotę przedmiotu zamówienia, jak również za całość dokumentacji określonej w § 1 ust. 1 umowy.

e)  W toku oceny ofert Zamawiający może:

  • żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty
  • poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,
    z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem wyboru oferty.

f)   Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone o takiej samej cenie i zajęłyby pozycję pierwszą Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Zamawiający może nie wzywać do złożenia ofert dodatkowych także w przypadku, gdy wszystkie złożone oferty z taką samą ceną, przewyższają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.

g)  Oferta, złożona po terminie zostanie odrzucona.

h)  Oferta najkorzystniejsza niespełniająca wymogów określonych w postępowaniu będzie odrzucona po jednokrotnym bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia,
z zastrzeżeniem, że uzupełnieniu nie podlega wyłącznie formularz ofertowo-cenowy, o którym mowa w punkcie 5 d). Zamawiający informuje, że jednokrotnie wzywa do uzupełnienia oświadczeń/dokumentów pod rygorem odrzucenia oferty.

i)    W przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta zostanie odrzucona, za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta znajdująca się na pozycji kolejnej. Postanowienia punktu 7 h) stosuje się odpowiednio.

  1. 8.     Termin związania z ofertą

Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc od dnia upływu ostatecznego terminu do składania ofert.

  1. 9.    Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

Wszelkich informacji na temat postępowania udziela w dni robocze w godzinach
800 – 1330 dyrektor placówki, nr tel. (48) 84 696 24 55.

  1. 10.   Obowiązek informacyjny z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO) informujemy:

1)     Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z zawarciem przez Wykonawcę umowy z Powiatowym Zespołem Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie  z siedzibą przy ul. Zamojskiej 16A, 22-500 Hrubieszów, nr telefonu 48 84 696 24 55, adres poczty elektronicznej: pzpsw@pzpswhrubieszow.pl

2)     W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy się kontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej inspektor@cbi.pl

3)     Zebrane dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy oraz wypełnienia wszystkich obowiązków prawnych spoczywających na Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie.

4)     Administrator danych osobowych nie planuje dalej przetwarzać danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.

5)     Podstawą do przetwarzania danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest art. 6 ust. 1 c RODO w związku z Regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym u Zamawiającego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2021 r., poz. 1129 z późniejszymi zmianami); dane kontaktowe pracowników Wykonawcy wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 f RODO.

6)     Podanie danych przez Wykonawcę jest wymogiem umownym oraz ustawowym, koniecznym do realizacji celów, do jakich zostały zebrane.

7)     Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym innym niż uprawnione zgodnie
z przepisami prawa.

8)     Dane osobowe Wykonawcy umowy przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów,

9)     Wykonawca umowy posiada prawo żądania od Administratora Danych Osobowych dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania oraz usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu - z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO.

10)   Wykonawca umowy mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku stwierdzenia niegodnego z przepisami prawa przetwarzania danych osobowych.

11)   Dane osobowe Wykonawcy umowy nie będą nie będą wykorzystywane w celu profilowania.

  1. 11.  Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

- załącznik nr 1 – wzór umowy

- załącznik nr 2 – formularz ofertowo-cenowy

- załącznik nr 3 – oświadczenie na podstawie art. 7 ust. 1

12. Uwagi: Przeprowadzenie niniejszego postępowania nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz.1129), ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 130 000,00 zł.