
„Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie w roku 2023”
Hrubieszów, 08.12.2022 r.
OGŁOSZENIE / ZAPROSZENIE / DO SKŁADANIA OFERT
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów w imieniu którego działa Dyrektor PZPSW w Hrubieszowie zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dostaw artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych j (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.)
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie zaprasza do składania ofert na zadanie: „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie w roku 2023”
z podziałem na pakiety:
Pakiet I: Dostawa różnych produktów spożywczych (załącznik 2.1)
Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie od 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.
Dostawa jaj świeżych odbywać się będzie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy jaj 1 raz na tydzień.
Pakiet II: Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów (załącznik 2.2)
Dostawa warzyw i owoców oraz podobnych produktów, w tym kiszonek, odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu.
Pakiet III: „Dostawa produktów mleczarskich” (załącznik 2.3)
Dostawa produktów mleczarskich musi odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu do godz. 6.00 lub w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Pakiet IV: „Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich” (załącznik 2.4)
Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie do godz. 06:30. Towar musi być następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Pozostałe produkty będą zamawiane w zależności od potrzeb za uprzednim powiadomieniem telefonicznym.
Pakiet V: "Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych" (załącznik 2.5)
Dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 2 do 3 razy w tygodniu w godz. od 6.00 do 9.00
Pakiet VI: "Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych" (załącznik 2.6)
Dostawa ryb przetworzonych, półproduktów rybnych i ryb konserwowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie od 2 dni do daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu.
Pakiet VII: Dostawa warzyw (załącznik 2.7)
Dostawa warzyw, odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w ciągu 2 dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 2 razy w tygodniu.
- Wykonawca wyraża zgodę na 14 – dniowy termin płatności.
- Wskazane w załącznikach (2.1 - 2.7) do formularza ofertowego ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach do Formularza ofertowego.
- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
- Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225, Dz. U. z 2022 r. poz. 2132)) oraz aktów wykonawczych do ustawy.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu potwierdzającego jakość produktów w momencie dostawy produktów.
- Jaja przy każdej dostawie, musza posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 29.01.2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
- Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzje Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso i wędliny itp.).
- Termin realizacji zamówienia 02 stycznia 2023 r. – 21 grudnia 2023 r.
- Kryterium oceny ofert: cena – 100%
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
- Wartość zamówienia należy ustalić podając ceny jednostkowe na każdy asortyment wyszczególniony w zadaniu. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT. Podana cena jest obowiązująca w całym okresie trwania umowy. Cena powinna być podana zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy na miejsce na telefoniczne zamówienie z wyprzedzeniem 2 – 3 dni. Miejscem wykonania zamówienia jest stołówka Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie.
- Termin składania ofert upływa dnia: 27 grudnia 2022 r. do godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi 27 grudnia 20212 r. do godz. 11.00
- Ofertę należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, w godzinach pracy sekretariatu tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Dopuszcza się przesłanie oferty przez firmę świadczącą usługi pocztowe lub kurierem. W przypadku przesyłki decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu. Przesyłki przyjęte po terminie nie będą uwzględniane w postępowaniu.
- Ofertę wraz z załącznikami należy umieścić w kopercie zamkniętej. Kopertę należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez uszkodzenia oraz opisać w poniższy sposób:
a) tytuł procedury:
Oferta: „Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie, Pakiet nr …….......…”
b) nazwa i adres Wykonawcy: …………………………………………………………………………………
c) nazwa i adres Zamawiającego:
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie
ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
d) uwaga o następującej treści: ,,Nie otwierać przed dniem: 27 grudnia 2022 r.
do godz. 11.00’’.
- W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub braku zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie.
- Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przestawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający powiadomi składających oferty o wyniku postępowania w sposób pisemny, mailem lub telefonicznie.
- Zawarcie umowy z wybranym oferentem nastąpi po uzgodnieniach dwustronnych.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania lub odstąpienie od procedury udzielania zamówienia z powodów, których nie można było wcześniej przewidzieć.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Hrubieszów, 08.12.2022 r.
………………………………………………………….
Załączniki:
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr I
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr II
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr III
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr IV
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr V
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr VI
- Formularz cenowo-asortymentowy Pakiet nr VII
- Wzór umowy.
- Formularz ofertowy
Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.