
Zapytanie ofertowe
Wykonanie robót remontowych w jadalni, kuchni i wydawalni posiłków w budynku Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie.
I.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
II.Termin realizacji zamówienia:
15.07.2022 r. – 03.09.2022 r.
III. Warunki płatności:
Należność płatna przelewem w terminie 14 dni od daty odbioru robót potwierdzonych protokołem odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej.
Oferta musi zawierać:
-Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - „Formularz oferty”,
-Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania wiarygodności złożonych podpisów pod dokumentami oferty przez osobę upoważnioną, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kserokopia podpisana przez osobę upoważnioną „za zgodność z oryginałem”,
-Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,
-Zaświadczenie o niezaleganiu ZUS i Urzędu Skarbowego
V.Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:
Agata Malon – Wicedyrektor PZPSW, tel. 84 696 24 55 lub 507 544 788, e-mail: agatamalon@gmail.coml
VI.Ofertę należy dostarczyć do Sekretariatu (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 13.00)
w zaklejonej kopercie na adres:
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczy
ul. Zamojska 16A, pokój nr 16
22 – 500 Hrubieszów
do dnia 08.07.2022 r. do godz. 11.00
Na kopercie musi znajdować się opis: „Oferta dot. robót remontowych w jadalni, kuchni i wydawalni posiłków w budynku PZPSW w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16A - nie otwierać przed terminem 08.07.2022 r. godz. 11.00”
VII. Kryteria oceny oferty:
Zamawiający zleci realizację wykonania robót Wykonawcy, którego oferta:
-spełni wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu
-będzie korzystna cenowo (50%)
-będzie najkorzystniejsza wg kryteriów oceny ofert – warunki gwarancji, rzetelność, wiarygodność, uczciwość (łącznie 50%)
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku nr 3 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
VIII. Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
-odstąpienia od procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego,
-nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą,
-nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie,
-zawarcia umowy tylko z wybranym Wykonawcą.
IX. Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO z dnia 27kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Danych Osobowych jest:
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczy w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16 A, 22-500 Hrubieszów, reprezentowany przez dyrektora,
2. Inspektorem Ochrony Danych w PZPSW jest Agnieszka Błaziak, adres email: inspektor@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym zapytaniem ofertowym na wykonanie robót remontowych w sali gimnastycznej w budynku PZPSW w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16 A na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania ofertowego oraz podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy, a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę, uczestnicy prowadzonych przez nas zajęć.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora Danych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora Danych niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ROD
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do zapytania.
- Formularz oferty – zał. nr 2 do zapytania.Wzór umowy – zał. nr 3 do zapytania.
- Wzór umowy – zał. nr 3 do zapytania.