Tutaj powinien być opis

Zapytanie ofertowe

Wykonanie robót remontowych w jadalni, kuchni i wydawalni posiłków w budynku Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Hrubieszowie.

I.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

II.Termin realizacji zamówienia:  

15.07.2022 r. – 03.09.2022 r.

III. Warunki płatności:

Należność płatna przelewem w terminie 14 dni od daty odbioru robót potwierdzonych protokołem odbioru, który będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty:

Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej.

Oferta musi zawierać:

-Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - „Formularz oferty”,

-Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS-u) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania wiarygodności złożonych podpisów pod dokumentami oferty przez osobę upoważnioną, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kserokopia podpisana przez osobę upoważnioną „za zgodność z oryginałem”,

-Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

-Zaświadczenie o niezaleganiu ZUS i Urzędu Skarbowego

V.Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela:

Agata Malon – Wicedyrektor PZPSW,  tel. 84 696 24 55 lub 507 544 788,  e-mail: agatamalon@gmail.coml

VI.Ofertę należy dostarczyć do Sekretariatu (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 13.00)

w zaklejonej kopercie na adres:

Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczy

ul. Zamojska 16A, pokój nr 16

22 – 500 Hrubieszów

do dnia 08.07.2022 r. do godz. 11.00

Na kopercie musi znajdować się opis: „Oferta dot. robót remontowych w jadalni, kuchni i wydawalni posiłków w budynku PZPSW w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16A - nie otwierać przed terminem 08.07.2022 r. godz. 11.00”

VII.    Kryteria oceny oferty:

Zamawiający zleci realizację wykonania robót Wykonawcy, którego oferta:

-spełni wszystkie wymagania zawarte w zapytaniu

-będzie korzystna cenowo (50%)

-będzie najkorzystniejsza wg kryteriów oceny ofert – warunki gwarancji, rzetelność, wiarygodność, uczciwość (łącznie 50%)

Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku nr 3 z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

VIII. Uwaga:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

-odstąpienia od procedury zapytania ofertowego bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego,

-nieudzielania odpowiedzi oferentom, których oferta nie zostanie uznana za najkorzystniejszą,

-nierozpatrywania ofert otrzymanych po terminie,

-zawarcia umowy tylko z wybranym Wykonawcą.

IX. Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych – RODO z dnia 27kwietnia 2016 r.

(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1. Administratorem Danych Osobowych jest:

Powiatowy Zespół Placówek Szkolno – Wychowawczy w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16 A, 22-500 Hrubieszów, reprezentowany przez dyrektora,

2. Inspektorem Ochrony Danych w PZPSW jest Agnieszka Błaziak, adres email: inspektor@cbi24.pl 

3. Pani/Pana  dane  osobowe  przetwarzane  będą  w  celu  związanym  z  prowadzonym  zapytaniem ofertowym na wykonanie robót remontowych w sali gimnastycznej w budynku PZPSW w Hrubieszowie przy ul. Zamojskiej 16 A na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zapytania ofertowego oraz podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy, a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę, uczestnicy prowadzonych przez nas zajęć.

5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat.

6. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od Administratora Danych dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora Danych niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ROD

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1 do zapytania.
  2. Formularz oferty – zał. nr 2 do zapytania.Wzór umowy – zał. nr 3 do zapytania.
  3. Wzór umowy – zał. nr 3 do zapytania.