
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych skrzydeł drzwiowych wewnętrznych
Dyrektor Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z obróbką tynkarską i malarską w pomieszczeniach II i III piętra budynku głównego PZPSW w Hrubieszowi
1. Zamawiający:
Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie
ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów
NIP: 919-18-12-155, REGON: 060660913
2. Tryb postępowania
Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843). Od prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. protest, odwołanie, skarga.
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z obróbką tynkarską i malarską w pomieszczeniach II i III piętra budynku głównego PZPSW w Hrubieszowie, a w szczególności:
1) demontaż starej stolarki drzwiowej II i III piętra;
2) wykucie / poszerzenie otworów drzwiowych w pomieszczeniach;
3) wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł;
4) zakup i dostawa nowej stolarki drzwiowej;
5) montaż nowej stolarki drzwiowej w pomieszczeniach (drzwi płycinowe), montaż drzwi wewnętrznych dymoszczelnych na korytarzu II i III piętra – 2 szt., montaż drzwi wewnętrznych ognioodpornych i dymoszczelnych EIS-30 na dwie klatki schodowe II i III piętra – 4 szt.;
6) wykonanie obróbki tynkarskiej na nowych ościeżach;
7) malowanie ościeży farbami emulsyjnymi.
4. Uwagi Zamawiającego dotyczące zapytania ofertowego
1) Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym.
2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną.
3) Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone ustawą Prawo budowlane, muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych.
4) Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.
5) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zakresu prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
6) Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac związanych z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego bez jakichkolwiek zakłóceń. Do Wykonawcy należeć będzie właściwa, zgodna z przepisami prawa organizacja i zagospodarowanie, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót.
7) Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego.
8) W ramach dostawy Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek materiałów do wykonania zadania.
9) Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami, transportem, wyładunkiem, demontażem, montażem przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego, ubezpieczeniem transportu, gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.
10) Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego Zamawiający ustali z Wykonawcą, jednak nie później niż do dnia 02.10.2020 r.
11) Zamawiający wymaga, aby na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił 24 miesięcy gwarancji - w przypadku stolarki drzwiowej.
5. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym
Ofertę może złożyć Wykonawca, który:
a) wykona przedmiot zamówienia w ustalonym terminie
b) rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT z terminem płatności 14 dni od dnia realizacji zamówienia. Na fakturze musi zostać określony nabywca i odbiorca:
Nabywca: Powiat Hrubieszowski, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, NIP: 919-17-32-829
Odbiorca: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów.
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym;
d) posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.
e) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
6. Sposób złożenia oferty
1) Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Formularz ofertowy powinien zostać złożony w formie oryginału lub skanu;
b) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 złożony w formie oryginału lub skanu
2) Ceny podane w ofercie należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w polskich złotych.
3) Ceny podane w ofercie muszą obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (np. koszty uzgodnień, transportu, wyładunku, demontażu, montażu, ubezpieczeń i in.)
4) Ofertę wraz z zaakceptowanym wzorem umowy należy przesłać w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną (zeskanowaną ofertę z podpisem osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy, zeskanowany zaakceptowany wzór umowy) na adres pzpsw@pzpswhrubieszow.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie placówki) lub przesłać na adres Zamawiającego: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów;
5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i ofert częściowych. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym ponosi Wykonawca.
8) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w punkcie 7 nie będą rozpatrywane.
8. Termin złożenia oferty:
do dnia 24.07.2020 r. do godz. 14.00
9. Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Lech Jurczuk – dyrektor PZPSW w Hrubieszowie, w godzinach 8:30-13:30
10. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej.
1) Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie kryterium cena - 100 %.
2) Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie Oferentów.
3) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4) wybór ofert nastąpi w dniu 27.07.2020 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego.
5) W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich Oferentów.
11. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego