Tutaj powinien być opis

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych skrzydeł drzwiowych wewnętrznych

Dyrektor Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z obróbką tynkarską i malarską w pomieszczeniach II i III piętra budynku głównego PZPSW w Hrubieszowi

1. Zamawiający:

Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie

ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów

NIP: 919-18-12-155, REGON: 060660913

2. Tryb postępowania

Na podstawie art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843). Od prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. protest, odwołanie, skarga.

3. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie demontażu obecnych i montażu nowych skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z obróbką tynkarską i malarską w pomieszczeniach II i III piętra budynku głównego PZPSW w Hrubieszowie, a w szczególności:

1)     demontaż starej stolarki drzwiowej II i III piętra;

2)     wykucie / poszerzenie otworów drzwiowych w pomieszczeniach;

3)     wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł;

4)     zakup i dostawa nowej stolarki drzwiowej;

5)     montaż nowej stolarki drzwiowej w pomieszczeniach (drzwi płycinowe), montaż drzwi wewnętrznych dymoszczelnych na korytarzu II i III piętra – 2 szt., montaż drzwi wewnętrznych ognioodpornych i dymoszczelnych EIS-30 na dwie klatki schodowe II i III piętra – 4 szt.;

6)     wykonanie obróbki tynkarskiej na nowych ościeżach;

7)     malowanie ościeży farbami emulsyjnymi.

4. Uwagi Zamawiającego dotyczące zapytania ofertowego

1)    Zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym.

2)    Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną.

3)    Zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone ustawą Prawo budowlane, muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych.

4)    Zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę.

5)    Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zakresu prac objętych niniejszym zapytaniem ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.

6)    Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac związanych z realizacją przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego bez jakichkolwiek zakłóceń. Do Wykonawcy należeć będzie właściwa, zgodna z przepisami prawa organizacja i zagospodarowanie, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót.

7)    Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego.

8)    W ramach dostawy Wykonawca musi zapewnić transport i rozładunek materiałów do wykonania zadania.

9)    Wszelkie koszty związane z uzgodnieniami, transportem, wyładunkiem, demontażem, montażem przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego, ubezpieczeniem transportu, gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia ponosi Wykonawca.

10) Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego Zamawiający ustali z Wykonawcą, jednak nie później niż do dnia 02.10.2020 r.

11) Zamawiający wymaga, aby na oferowany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił 24 miesięcy gwarancji - w przypadku stolarki drzwiowej.

5. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym

Ofertę może złożyć Wykonawca, który:

a)     wykona przedmiot zamówienia w ustalonym terminie

b)     rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT z terminem płatności 14 dni od dnia realizacji zamówienia. Na fakturze musi zostać określony nabywca i odbiorca:

Nabywca: Powiat Hrubieszowski, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, NIP: 919-17-32-829

Odbiorca: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów.

c)     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym;

d)    posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym.

e)     dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

6. Sposób złożenia oferty

1)    Oferta powinna zawierać:

a)     wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Formularz ofertowy powinien zostać złożony w formie oryginału lub skanu;

b)    zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 złożony w formie oryginału lub skanu

2)     Ceny podane w ofercie należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w polskich złotych.

3)     Ceny podane w ofercie muszą obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia (np. koszty uzgodnień, transportu, wyładunku, demontażu, montażu, ubezpieczeń i in.)

4)     Ofertę wraz z zaakceptowanym wzorem umowy należy przesłać w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną (zeskanowaną ofertę z podpisem osoby uprawnionej do reprezentacji Wykonawcy, zeskanowany zaakceptowany wzór umowy) na adres pzpsw@pzpswhrubieszow.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (w sekretariacie placówki) lub przesłać na adres Zamawiającego: Powiatowy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Hrubieszowie, ul. Zamojska 16A, 22-500 Hrubieszów;

5)     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i ofert częściowych. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6)     Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

7)     Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym ponosi Wykonawca.

8)     Oferty, które wpłyną po terminie określonym w punkcie 7 nie będą rozpatrywane.

8. Termin złożenia oferty:

do dnia 24.07.2020 r. do godz. 14.00

9. Osoba do kontaktu z Wykonawcami:

Lech Jurczuk – dyrektor PZPSW w Hrubieszowie, w godzinach 8:30-13:30

10. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej.

1)    Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie kryterium cena - 100 %.

2)    Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru jakiejkolwiek oferty, o czym poinformuje niezwłocznie Oferentów.

3)    Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4)    wybór ofert nastąpi w dniu 27.07.2020 r. o godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego.

5)    W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich Oferentów.

11. Załączniki do zapytania ofertowego:

1)    Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego